شرایط و قوانین فروشگاه

گارانتی محصولات: در صورتی که در توضیحات محصول عبارت گارانتی و مدت گارانتی مشخص نشده باشد آن محصول به  هیچ وجه شامل گارانتی و خدمات پس از فروش نمی باشد.

 

لغو سفارشات نقدی: در صورتی که پرداخت سفارش انجام شده باشد و درخواست لغو سفارش داده شود ، ۱۰ % از کل مبلغ کسر می شود و الباقی حداکثر تا ۱ روز بعد عودت داده خواهد شد .

 

واریز وجه بازگشتی : کلیه بازگشت وجه های درخواستی فقط به نام شخص حقیقی صاحب حساب کاربری در مزرعه دیجیتال انجام می گردد (در صورت عدم تطابق نام صاحب شماره حساب ( یا کارت ) اعلام شده از طرف مشتری با نام حساب کاربری موجود در فروشگاه، برگشت وجه از واحد مالی و حسابداری صورت نمی گیرد) .

 

اعلام مغایرت: در صورتی که اجناس ارسال شده با فاکتور مغایرت داشته باشد ، مشتری موظف است حداکثر تا ۱ روز بعد از دریافت بسته ، فروشگاه را در جریان بگذارد ، در غیر این صورت بعد از این زمان مسولیتی بر عهده فروشگاه نمی باشد و به آن رسیدگی نخواهد شد .

 

اعلام خرابی: تمامی اقلام  داخل فروشگاه قبل از ارسال تست می شوند و به صورت سالم ارسال می شوند . با این وجود جهت اطمینان خاطر مشتریان گرامی یک مهلت ۲۴ ساعته تست برای اینگونه محصولات در نظر گرفته شده است که از روز تحویل سفارش به مشتری محاسبه می شود . در صورتی که پس از گذشت این زمان به فروشگاه اطلاع داده نشود ، به منزله سالم تحویل گرفتن جنس یا اجناس فاکتور می باشد و پس از آن هیچگونه عودتی و یا تعویضی صورت نخواهد گرفت.

 

برگشت خوردن سفارش: در صورتی که بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد ، علت برگشت بسته بررسی می شود و در حالتی که علت آن عدم حضور شخص در زمان تحویل و یا اشتباه بودن مشخصات گیرنده (آدرس ، تلفن ، کد پستی و نام) باشد ، خریدار موظف به پرداخت مجدد کل هزینه ارسال خواهد بود و در حالتی که مقصر فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس ، درج اشتباه مشخصات و یا مشکل در بسته بندی) با هزینه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *