شرایط و قوانین فروشگاه

شرایط و قوانین فروشگاه مزرعه دیجیتال

گارانتی محصولات: در صورتی که در توضیحات محصول عبارت گارانتی و مدت گارانتی مشخص نشده باشد آن محصول به  هیچ وجه شامل گارانتی و خدمات پس از فروش نمی باشد.

 

لغو سفارشات نقدی: در صورتی که پرداخت سفارش انجام شده باشد و درخواست لغو سفارش داده شود ، 10 % از کل مبلغ کسر می شود و الباقی حداکثر تا 1 روز بعد عودت داده خواهد شد .

 

واریز وجه بازگشتی : کلیه بازگشت وجه های درخواستی فقط به نام شخص حقیقی صاحب حساب کاربری در مزرعه دیجیتال انجام می گردد (در صورت عدم تطابق نام صاحب شماره حساب ( یا کارت ) اعلام شده از طرف مشتری با نام حساب کاربری موجود در فروشگاه، برگشت وجه از واحد مالی و حسابداری صورت نمی گیرد) .

 

اعلام مغایرت: در صورتی که اجناس ارسال شده با فاکتور مغایرت داشته باشد ، مشتری موظف است حداکثر تا 1 روز بعد از دریافت بسته ، فروشگاه را در جریان بگذارد ، در غیر این صورت بعد از این زمان مسولیتی بر عهده فروشگاه نمی باشد و به آن رسیدگی نخواهد شد .
اعلام خرابی: تمامی اقلام  داخل فروشگاه قبل از ارسال تست می شوند و به صورت سالم ارسال می شوند . هیچگونه عودتی و یا تعویضی صورت نخواهد گرفت.

 

برگشت خوردن سفارش: در صورتی که بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد ، علت برگشت بسته بررسی می شود و در حالتی که علت آن عدم حضور شخص در زمان تحویل و یا اشتباه بودن مشخصات گیرنده (آدرس ، تلفن ، کد پستی و نام) باشد ، خریدار موظف به پرداخت مجدد کل هزینه ارسال خواهد بود و در حالتی که مقصر فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس ، درج اشتباه مشخصات و یا مشکل در بسته بندی) با هزینه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد .

نحوه ارسال : برای اطلاع از شرایط و نحوه ارسال صفحه نحوه ارسال رو با دقت مطالعه بفرمایید.

نظرات (2)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *